Sunday 31 May 2015

THE END OF MAY



Moi!

Dzisiaj post ze zdjęciami, które zrobiłam pod koniec kwietnia i w maju. Nie było ich za dużo, więc nie dodawałam postów. Nie chciałam też dodawać samych postów z kwiatami,  bo to już wydaje się być trochę nudne. ;) 
Ostatnio przyszedł do mnie aparat Nikon S9100, który widać na ostatnim zdjęciu. Zwykła cyfrówka. Długo się zastanawiałam, czy go kupić... Aż w końcu kupiłam, choć po zamówieniu dalej do końca nie byłam pewna, czy dobrze zrobiłam. Kupiłam go tylko dlatego, żeby w końcu zrobić choć trochę super zdjęcia na koncertach, na które będę jechała. A nie telefonem bez dobrego zooma. Teraz nie żałuję, że wydałam na niego swoje ostatnie pieniądze. Ma szybkiego autofocusa, zdjęcia nie wychodzą rozmazane. Już go uwielbiam ♥ . Ale przed nim jeszcze wielki test ;>.  
Cieszę się, że już jutro będzie czerwiec. Nie mogę się już doczekać koncertów! Do 20 czerwca muszę jeszcze powtórzyć swój cały angielski i niemiecki. Mam nadzieję, że zdążę :-)

Miłej niedzieli! 

K.


1 comment:

  1. Bardzo ładne zdjęcia! uwielbiam bez :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    ReplyDelete