Friday 19 August 2016

BY PHONE


 Dzisiaj był mój ostatni dzień w mojej dłuższej pracy. Dobrze mi się tam pracowało przez półtora miesiąca. Aż szkoda było mi dzisiaj stamtąd odchodzić...
Ostatnio też byłam u cioci, która pracuje tam gdzie ja, byłam tam na kilka dni. Spotkałam się z moją koleżanką ze szkoły. Dosyć długo rozmawiałyśmy. Czasami dobrze jest się spotkać po 1,5 miesiącu.
Teraz czekam tylko na jesień aż będzie w końcu naprawdę zimno, bo znowu zaczyna się robić "ciepło", dla takich osób jak ja, którzy nie lubią lata ani ciepła to naprawdę udręka...

Mam nadzieję, żę zdjęcia wam się podobają. Kocham robić zdjęcia, często robię je telefonem. Przerabiam w Vsco, tam są naprawdę (według mnie) świetne filtry i można fajnie zdjęcia przerobić.

Miłego weekendu! 

K.

No comments:

Post a Comment